שחרור ה-100

החברים הותיקים בצוות עוד זוכרים את הימים האלה שהתבדחנו במירק בין עבודה על רורואוני קנשין, צ'וביטס ואלפן ליד שאנחנו עוד נגיע ליום בו נגיע ל-100 שחרורי פנסאב עברי איכותי, נסתכל אחורה וניזכר בימים בהם כל שחרור עברי היה חגיגה, ימים בהם היינו צוות של חובבי אנימה שרצו לעשות שינוי כלשהו ולתרגם אנימה לשפה העברית, על אף חוסר נסיונם בתחום הפנסאב.

מאז הימים הראשונים חלפו-עברו להן 3 וחצי שנים, הרבה תלאות ליוו אותנו (ועדיין מלוות) בשחרור כל פרק ופרק, ומאז ועד היום הצלחנו לתרגם 100 פרקים של אנימה לשפת הקודש, הוצאנו עוד 72 פרקים שמספרים את סיפורה של חתולה מצחיקה/מעצבנת, שחררנו 3 קליפים משירי הפתיחה והסיום של הסדרה המצליחה "מחברת המוות" ועוד כל מיני אקסטרות נחמדות, אך בחרנו שלא לכלול אותם בספירת השחרורים הרשמית שלנו.

יש יאמרו כי 100 שחרורים זה דבר מכובד ויש יאמרו כי לעשות זאת ב3 וחצי שנים זה מוגזם, אך חברי הצוות הותיקים יכולים להעיד, בכל שחרור ושחרור השקיעו חברי הקבוצה את הנשמה על מנת להביא לכם את עבודת הפנסאב הטובה ביותר שביכולתם לעשות, והוכחה לכך ניתן לראות בהתקדמות שחרורי הקבוצה במהלך הזמן, התקדמות שבאה לידי ביטוי בשחרורים איכותיים יותר (ואיכות היא לא רק בוידאו).

וכעת, אנו גאים להציג בפניכם את שחרור ה-100 בכבודו ובעצמו, הלא הוא "חרבו של הזר" (יסלחו לנו כל האמריקקים וואנאביז על העברות המופרע, אבל זה מה יש) הסרט שהוקרן בכנס גאקקון 2008 ברמת גן.

להורדת הסרט בגרסת הרזולוציה הגבוהה דרך הביטורנט (למחשבים חזקים בלבד)
להורדת הסרט בגרסה הרגילה דרך הביטורנט (למחשבים חלשים/למי שלא מבין)

חברנו הוותיק שלוגי כתב בבלוגו החביב סיקור נרחב עם ביקורת אישית משכנעת, אתם מוזמנים לקרוא אותה ולקבל רושם ראשוני על הסרט, ובהזדמנות לקרוא דברים נוספים מפרי מקלדתו של השלוג.

לחץ לקריאת הסיקור של שלוגי על "חרבו של הזר"

עוד הפתעה שהכנו לכם היום, בעיקר לכל אותם האנשים שצפו באפרו סמוראי בגרסה שלנו והתאכזבו מהאיכות הירודה של הוידאו (המקור היה לכידה מתוך אתר סטרימינג מקוון, וזו היתה הגרסה היחידה בזמנו). כעת אנו משחררים את גרסת הדיוידי, שעמלנו עליה לא מעט, שיפצנו ושפצרנו, וזה לא הכל! הפעם הבאנו לכם את גרסת הבמאי המלאה, עם קטעים נוספים שלא נכללו בגרסה הערוכה ששחררנו בעבר…

להורדת גרסת הבמאי של אפרו סמוראי דרך הביטורנט

וכמובן שעדכון זה יופיע לצד עדכוני פאן-סאב ישראלים אחרים באתר חדשות הפנסאב הישראלי, ישראטאקו, בעוד כשבוע ימים לערך. ד"ש לחבר'ה בצד השני.

Enough is enough! I have had it with these mothafucking samurais on this mothafucking post!

בברכת צפיית שחרור 100 מהנה,
צוות KaT.



הגב

  • שותפים

    פורטל אנימה anime-ok

  • בקרוב!