נדחה הכנס, יחי הכנס החדש

עקב השביתה ושיקולים נוספים נדחה כנס Anime Feast לתאריך ה-13.8.07. אנו מאוד מתנצלים בפני החברים שלא יוכלו להגיע בתאריך החדש וצר לנו עוד יותר על האנשים שלא התעדכנו בהודעה באתר והגיעו בכל זאת.

הדבר שהניע את השיקול יותר מהכל היה הסיכון. כל ההזמנות הגיעו ויכולנו להספיק כמעט את כל הדברים המיוחדים שרצינו, אבל חששנו לקחת את הסיכון שבשש בבוקר נגלה שהשביתה עדיין מתקיימת ונאלץ לפרק את כל מה שבנינו. אני מאמין שאם זה היה קורה לי (אישית) הייתי מבטל הכל ולא דוחה רק בגלל האכזבה והתבוסה הכואבת.

מלכתחילה ראינו בכנס הזדמנות לתקן ולשפר את דעת הקהל הישראלית על כנסי אנימה בארץ ולהביא לארגון את הביקורת הגבוהה שלנו ואת השאיפה לאיכות וטיב המוצר שאנו מספקים. השביתה הביאה לכך שיכולת השליטה שלנו בתכנים ובצרכים שהרכיבו את הכנס נפגעה קשות ולא היינו בטוחים שנוכל לעמוד בסטנדרטים שהצבנו לעצמנו.

לדעתי (אני לא רוצה להשמע גאוותן, אבל זו דעתי הכנה) הפאנסאב שלנו משתווה באיכותו לרמת הפאנסאב בעולם ואני מאמין שכך אנו מסוגלים לעשות גם עם הכנס. כמו הפאנסאב, גם הכנס נעשה ע"י הקהילה, למען הקהילה וניתן לראות זאת במחירים שפרסמנו ובדאגה שלנו לבאים ממקומות שונים מהצפון.

לסיכום, נסו להסתכל על הצדדים החיוביים:
ביום ה' היה שרב קשה וללא רוחות, תנועת הרכבות שובשה למרות ביטול השביתה, עד התאריך החדש נצליח להוסיף תכנים נוספים, עד התאריך החדש נספיק למלא קרון נוסף של הרכבת (מלבד הקיים).

אוהבים אתכם ומקווים שאתם תמשיכו לאהוב,
נתראה ב-13,

צוות ארגון Anime Feast
הכנס של קיץ 2007
פעם ראשונה בצפון

– רכבת האנימה נפתחה להרשמה מחדש ומי שכבר נרשם עדיין רשום.
– התוכניה הוסרה עקב שינויים פוטנציאלים, אבל תחזור ברגע שנוודא מחדש הכל.



הגב

  • שותפים

    פורטל אנימה anime-ok

  • בקרוב!