שחרור "אחרי החגים"

אפשר לומר שחג הסוכות נגמר, וביום ראשון כולם חוזרים ל"שגרה שאחרי החגים". קצת קשה, קצת מבאס, קצת מעיק.
אנחנו בקאט משתדלים למצוא תזמון טוב לשחרורים שלנו, ולדעתי אין תזמון יותר טוב מהשחרור הזה.

אך לפני כן, יש כמה נושאים שעלו לאחרונה והייתי רוצה לגעת בהם.
ראשית כל, אנשים רבים שואלים אותנו לגבי המקור של ההוצאות שלנו (או, במילים אחרות, מאיפה הוידאו ללא הכתוביות). אז בהזדמנות חגיגית זו אשמח להפנות אתכם לעמוד הפרויקטים שלנו, שם תוכלו למצוא את רשימת כל הפרויקטים שעבדנו עליהם עד כה, יחד עם מידע טכני ("חידוש" שנכנס לאתר לפני בערך שנה וחצי).
שנית, כמו שאתם יודעים (או שלא), לפני 4 ימים הוכרזה סדרה חדשה ל"ברזרק". ככל הנראה מדובר ברימייק לסדרה המקורית, אשר נאמן יותר למנגה וכו'. רבים הספיקו כבר לשאול אותנו אם נתרגם אותה, ונכון לרגע זה הנושא עוד נשקל אצלנו, והחלטה סופית נקבל ככל הנראה סמוך למועד תחילת השידור של הסדרה ביפן (שעדיין לא ידוע).

ונעבור לשחרורים.
כמו שאתם ודאי מכירים אותנו, אנחנו אוהבים לקחת את הזמן עם שחרור הבאצ'ים, אך הפעם אני חושב ששברנו כל שיא קודם. קבלו את הבאץ' של פרקים 51-64 של פמא.
ולכל האנשים שניג'סו לנו בלי סוף, הרי לכם ה-OVA השני של הסדרה, שמגלה לנו כיצד קיבלה ווינרי את העגילים שלה. הדעות עליו עד עכשיו מתחלקות ל"אדיר" ו"גרוע". ספרו לנו מה דעתכם!
לקינוח (כמו תמיד) החתולה חוזרת אלינו ל-4 פרקים שערורייתיים, כמו שכולנו אוהבים 😉

לסיום, הצוות מברך את OneWhoSink, מבקר איכות חדש שהתקבל זה עתה לקבוצה (אחרי תקופת מבחן ארוכה במיוחד). בקרוב תוכלו לראות אותו בעמוד הצוות, ואולי לראות כמה עדכונים שיירשום 🙂

צוות KaT מאחל לכולכם "אחרי החגים" שמח.



הגב

  • שותפים

    פורטל אנימה anime-ok

  • בקרוב!