מה קורה אנשים?

אז כולם כבר הספיקו לחזור מכנס באנקה סאי שנערך אתמול (כולם – למיטב ידיעתי לפחות).
כמו *כמעט* בכל כנס שנערך ב-4 שנים האחרונות, גם בכנס הזה הקבוצה שלנו לקחה חלק, אמנם קטן מהרגיל, אך גם משמעותי. הקמנו דוכן תרומות בו, מלבד התרומות, ניתן היה לראות את ההוצאות של הקבוצה על מסך (שהתברר כמושלם למטרה זו! תודה Oracle!) ולרשום שמות במחברת המוות הציבורית שלנו (למה כולם רוצים להרוג את המורה למתמטיקה שלהם???).
כל תרומה כמובן התקבלה בברכה, ואנחנו צ'יפרנו את התורמים הנדיבים בדפי פפקורה איכותיים להכנה עצמית. תורמים אחרים קיבלו גם אפשרות לבחור סיכה מגניבה ואופנתית של הקבוצה מתוך שתיים אפשריות.
את השולחן שקיבלנו מהנהלת הכנס הנדיבה (תודה רבה!) חלקנו עם עמיתנו מ-Anime-IL שגם הם אספו תרומות למטרותיהם הלא פחות נעלות ובהזדמנות זו ארצה להודות להם על כל העשייה שלהם, כמו גם על שהיו אחלה של שותפים לשולחן ^_^
בין היתר, יצא לנו גם לשוחח עם רבים וטובים מבאי הכנס, ואני חייב לציין שהיה לנו מאוד כיף לשוחח אתכם, בין אם הייתם מעריצים נלהבים של הקבוצה, אנשים ש"מעדיפים לראות אנימה באנגלית" (יש גם כאלה…), אנשים שלא היה להם מושג מי אנחנו (כנראה שאנחנו עדיין רחוקים מהשתלטות עולמית) או סתם אנשים שהקטעים המאוד חינוכיים מההוצאות שלנו ריתקו אותם, עצרו להביט קצת במסך וקיבלו במקום שטיפת מוח על מי אנחנו ומה אנחנו עושים.

עדכון קצת ארוך מהרגיל, ואני מקווה שרובכם יצליח לצלוח אותו 😛
בנימה זו רק אוסיף:
תודה רבה לכל התורמים הנדיבים – בזכותכם נוכל להמשיך בעשייה שלנו!
עדכון לגבי התרומות, שמות התורמים ואולי אפילו שחרור נחמד יגיע בהמשך!



תגובה אחת ל“מה קורה אנשים?”

  • 1

    Baiju

    25 באוקטובר, 2015 בשעה 4:50

    Stands back from the keyboard in amtameenz! Thanks!

הגב

  • שותפים

    פורטל אנימה anime-ok

  • בקרוב!