פעילות הקבוצה בכנס אנימה-קון 2007

כנס אנימה-קון 2007, פורים, גני התערוכה ת"א. קבוצת KaT הולכת להיות שם ולקחת פעילות, ומזמינה את כל גולשי האתר לבוא לפגוש אותנו שם ולחוות את הכנס הזה על שלל הפעילויות שלו.

אז מה נעשה שם?

1. הרצאות:

3 מחברי הצוות הולכים להרצות על פנסאב ואיך הוא נוצר. כל מי שרצה לדעת איך הדברים מתבצעים מאחורי הקלעים ומה הן שיטות העבודה בקבוצות הגדולות בעולם וגם בקבוצה שלנו, יוכל לראות ולשמוע הכל שם. אנשים סקרנים, עמיתים לסצינה, מתחילים ומתקדמים כאחד, צפויה לכם שעה שתעשיר את ידיעתכם בתחום ותחשוף בפניכם "כיצד נולד פנסאב".

2. הקרנות:

פרק מתוך סדרת OVA חדשה שיצאה השנה יוקרן בסביבות השעה 12 באולם ההקרנות. פרויקט חדש שמצטרף לבית KaT. פרטים מלאים בכנס (או אחריו, למי שלא מגיע…) tongue
כמו כן, כנראה יקרינו גם פרק או שניים של הסדרה "גולדן בוי" בגרסה העברית שלנו. זה יהיה במסגרת הקרנות האצ'י בשעות המאוחרות יותר של הכנס…

3. קמפיין גיוס תרומות:

כמו בכל כנס, אנחנו נאסוף תרומות מכל מי שמעוניין לעזור לנו לשלם לשרת ההפצה המהיר שלנו. לאחרונה יש לנו גם בעיה עם השרת הנוכחי, ואנו מנסים לרכוש עתה שרת יעודי, שיהיה בשליטתינו המלאה, ושנוכל להפיץ בו במהירות רבה יותר ולמנוע מכם לחכות זמן רב עד שיסודרו התקלות. אנו מבטיחים כי אם נגייס מספיק כסף על מנת לשלם לשרת כזה, אתם בהחלט תרגישו במהירות ובנוחות ההורדות שלכם, גם בשעות העומס המטורפות של שחרורי הפרקים של "מחברת המוות" wink כל המעונינים לתרום מוזמנים להיכנס לכאן וליצור קשר באחת הדרכים המוצעות שם.

כל מי שרוצה לפגוש אותנו ותוהה איך יזהה אותנו בין כל ההמונים, אז כמו בכל כנס, אנו נסתובב עם חולצות לבנות עם הדפס גדול של חותמת כשרות עם הכיתוב "פנסאב עברי" ו- "KaT" בגדול.



הגב

  • שותפים

    פורטל אנימה anime-ok

  • בקרוב!