אם יש לכם שרת כל כך מהיר, איך ייתכן שההורדות צולעות במהירות חצי ק"ב לשניה?

יכולות להיות לכך מספר סיבות, קראו בעיון וודאו שאתם עושים הכל נכון:

– פורט האינטרנט בו משתמש קליינט הביטורנט שלכם חסום. יכולות להיות לכך מספר סיבות כגון: חומת אש שחוסמת את התוכנה, נתב אשר מפריע לתקשורת. כאשר הפורט חסום, ניתן להמשיך להוריד בביטורנט, אולם לא תוכלו להתחבר להרבה מקורות, ובעקבות כך לא תוכלו להגיע למהירויות גבוהות.
– אתם (או אנשים נוספים שמשתמשים איתכם בחיבור) מורידים הרבה דברים במקביל. הדבר ישפיע על מהירות הגלישה, כמו גם על מהירות הורדות אחרות בביטורנט, והפתרון היחיד הוא לחכות שההורדות האחרות יסתיימו כדי שמהירות ההורדה תשתפר.
– אתם מפעילים הרבה טורנטים במקביל, ולא מגבילים את מהירות ההעלאה. תופעה זו נפוצה בעיקר בחיבורי ADSL. כאשר פס ההעלאה מנוצל במלואו, או ברובו, מהירות ההורדה נפגעת. על כן, מומלץ להגביל את תוכנת הביטורנט למהירות ההעלאה של כ50% ממהירות המקסימום שלכם. לדוגמה, אם אתם מעלים מקסימום על 32 קב"ש, הגבילו את התוכנה ל15-16 קב"ש לביצועים מיטביים.
– התאזרו בסבלנות. לא תמיד קליינט הביטורנט שלכם יצליח לזהות במהירות את שרת ההפצה שלנו. אם תחכו זמן מה, תראו שההמתנה משתלמת והקליינט שלכם ימצא את שרת ההפצה שלנו. כמו כן, המהירות בה ימצא הקליינט שלכם את שרת ההפצה שלנו תלויה גם בספק האינטרנט שלכם. אנו יודעים למשל שעם חיבור של בזק בינלאומי ניתן למצוא את השרת שלנו במהירות.



Comments are closed.

  • שותפים

    פורטל אנימה anime-ok

  • בקרוב!