מתכנתים? קבוצת KaT רוצה אתכם!

עוד מתחילת הדרך הקבוצה שלנו הייתה צריכה להתמודד עם אתגרים טכניים רבים שאין להם מענה "בשוק". בין אם בעבודה עם תוכנות עריכת כתוביות פרימיטיביות או כלים מתקדמים לעיבוד וידאו דיגיטלי, או דאגה להפצת התכנים בימים שבהם מהירות ההעלאה של חיבור ממוצע בארץ עמדה על 13 קילובייט בשניה, או הקמת שרתי אחסון ושיתוף פנימי של חומרי עבודה בצוות בתקופה שבה אפילו Rapidshare לא היה קיים.
התמודדנו ועודנו מתמודדים עם אתגרים טכניים רבים ומגוונים שלא קיים להם מענה, בייחוד עבור קבוצה ייחודית כמו שלנו.

היום הגענו למצב שבו העבודה השוטפת שלנו כוללת שימוש בכלים שפיתחנו או "שיפצנו" על מנת שיתאימו לצרכינו, שרתי אחסון והפצה עם סקריפטים אוטומטיים שדואגים לחסוך לנו זמן ומאמץ, טראקר הביטורנט שלנו פותח in-house וזמין כקוד פתוח לקהילה, ועוד ועוד…
החלטנו שאנחנו רוצים לקחת את הכל רמה אחת יותר.

מפעם לפעם אנחנו יוצאים בקול קורא לגיוס חברי צוות לתפקידי הפנסאב השונים, אולם היום מדובר בקול קורא בעל אופי שונה. היום אנחנו מחפשים מתכנתים!

בעלי ידע בתכנות בשפות פופולריות כגון C++, Python או PHP? גם אם למדתם במסגרת פורמלית או שפשוט לימדתם את עצמכם, אם יש לכם רצון לתרום לקבוצת הפנסאב המובילה בארץ, לעבוד בצוות ברמה טכנית גבוהה, ועל הדרך להעשיר את ניסיונכם ואת תיק העבודות שלכם, קבוצת KaT רוצה אתכם בשורותיה!

הכנסו לעמוד הגיוסים, בדקו התאמתכם לתפקיד והגישו מועמדות!

גם אם אינכם מתכנתים וקראתם עד כאן, נשמח אם תפיצו את הקול הקורא לחבריכם, ומי יודע, אולי החבר הבא בצוות הפיתוח שלנו יגיע בזכותכם!

תודה לכל העוזרים!
צוות KaT



2 תגובות ל“מתכנתים? קבוצת KaT רוצה אתכם!”

  • 1

    דניאל רוטמן

    25 במרץ, 2017 בשעה 21:24

    מעולה תודה רבה! נשמח למאדוקה מאג'יקה גם…

  • 2

    אראגון

    26 במרץ, 2017 בשעה 2:26

    "רמה אחת יותר" – לאן עוד??

הגב

  • שותפים

    פורטל אנימה anime-ok

  • בקרוב!