תרומות, רבותיי, תרומות!

שלום לכל דכפין ייתי ויכול, איך עוברים עליכם החגים? נוסעים לנופש? או אולי עושים מרתונים של סדרות אנימה?

מה נאמר ומה נספר? המצב הכלכלי של הקבוצה ראה ימים טובים יותר. איבדנו את מקור ההכנסה היעיל שהיה לנו עד כה, ומאז רק צרות היכו בנו… איבדנו את שרת ההפצה המהיר שלנו, וככל שעובר הזמן, קופת הקבוצה רק הולכת ומתרוקנת ואנחנו בקושי יכולים גם לממן את תשלום הדומיין והאחסון של האתר. חשבנו וחשבנו, והגענו למסקנה שאין ברירה אלא לפנות אליכם שוב, צופים יקרים, שנהנים כל כך מהפנסאב שאנחנו מפיקים – או לפחות מספרים לנו כך – בואו לתרום את הסכום הסמלי ביותר שאתם יכולים, שיעזור לנו להילחם במשבר שפוקד את הקבוצה, ולהציל את תשתיות ההפצה שלנו. חשוב לציין כי הדבר מועיל בעיקר לכם, שתוכלו להוריד במהירות את השחרורים שלנו, ולא רק את הפרקים האחרונים, אלא הארכיון השלם, כי אפילו באנגלית היום קשה להשיג את הסדרות והסרטים שעבדנו עליהם בעבר.

אז אחרי שפילסתם דרככם בג'ונגל המילים המשעממות, איך בעצם אפשר לתרום? אתם יכולים כבר לפזול ימינה-ולמעלה (עם קצת גלילה) ולראות את כפתור ה-Donate הכתום והגדול שמופיע שם, זה בעצם השירות המוכר והאמין של PayPal שמאפשר לכל מי שיש לו חשבון PayPal לתרום סכום מסויים של כסף לחשבון שלנו. למי שאין חשבון PayPal יכול לעשות זאת גם באמצעות כרטיס אשראי (רק לבעלי מאסטרכארד/ ויזה/ אמריקן אקספרס). הסכום לתרומה הוא לשיקולכם וכל תרומה תתקבל בעין יפה ותמצא דרכה לקיום תשתיות ההפצה והאחסון שלנו.

זה לא הכל, כמו שאפשרנו בעבר, אתם יכולים לשלוח תרומה גם דרך דואר רשום וכמו כן גם לתת לנו באופן אישי בכנסים ובאירועי קהילה שונים שמתקיימים בארץ. כל המעוניין לתרום בדרכים אלה מוזמן לתאם במייל deleted
כמו כן, אל תהססו לפנות עם שאלות או טענות בנושא למייל שציינתי קודם או לפורום המשוב שלנו.

בברכה,
צוות KaT 🙂



הגב

  • שותפים

    פורטל אנימה anime-ok

  • בקרוב!