פרידום 4

אני מניח שלאף אחד אין טענות בנוגע למהירות השחרור של הפרק הזה… אני מקווה שתהנו ממנו אפילו יותר משאנחנו בצוות נהנינו להכין לכם אותו. (והאמינו לי, נהנינו).

להורדת פרק 4 של פרידום דרך הביטורנט

נ.ב – לאחר מסע גיוסים מפרך, הצטרפו אלינו רשמית 2 חברי צוות (פרטים והכל… בעמוד הצוות :P). אני רוצה לברך אותם על הצטרפותם, וכמו כן להודות להם על תרומתם הענקית עד עכשיו (והאמינו לי, הם תרמו המון). אני לא בטוח שהיינו מצליחים להתקדם עם משהו בלעדיהם. תודה רבה!
נ.ב2 – ברצוני להודות לרן מAnime-IL שהמשיך לעזור לנו באכסון קבצי העבודה שלנו, למרות שהקבוצה לא היתה פעילה זמן מה. בשם כל הצוות, אנו מודים לך, רן 🙂
נ.ב3 – כבר נמאס לנו מהבקשות ל"סימן חיים" מחברי הצוות. אנחנו אמנם קצת עסוקים בתקופה האחרונה, וזה מה שמנע מאיתנו להמשיך ולתרגם סדרות, אך אנו עדיין עמוק בזירת הפנסאב, מקווים לקדם את התחום ואת האנימה בארץ! כשנחליט לפרוש, נודיע על כך! כמו כן, מעריצי מחברת המוות היקרים, אנו יודעים מה רב סבלכם, וכיצד חרקתם שיניים בצפייתכם בפרקים האחרונים של הסדרה באנגלית, אולם אנו נדאג להשלים את תרגום הסדרה. (עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא, נכון? :P)
נ.ב4 – השרת שלנו מצא לו זמן לרדת לשיפוצים קלים, אז הפרק הזה של פרידום ישותף בימים הקרובים ע"י חברי הצוות (ועל-ידכם, כי אתם תשאירו את הפרק לשיתוף אחרי ההורדה, נכון?). אנו מתנצלים מראש על מהירויות *טיפה* יותר איטיות.



הגב

  • שותפים

    פורטל אנימה anime-ok

  • בקרוב!