קובץ טורנט מאוחד של כל הסדרה "שירת האלף"

לאחר קרב קטן עם השרת התברר שהטעות היתה בעת יצירת הטורנט, תקלה קטנה שמקורה בתמימות מחשבה. בכל מקרה, העלינו מחדש את טורנט החבילה (באצ') המכיל את כל הפרקים של שירת האלף בקישור אחד. צעד זה הקטין משמעותית את רשימת הפרקים בעמוד הביטורנט, ועכשיו הוא נוח אפילו יותר tongue. בנוסף, ההפצה של הסדרה המלאה תיהיה קלה יותר. =]

עכשיו שימו לב בבקשה!
במהלך היצירה של הטורנט חבילה, גילינו שישנם 2 קבצים שקוד הביקורת שלהם (CRC32) לא נכתב נכון. הפרקים הם פרק 4ו- פרק הספיישללכן אנחנו מבקשים מכל המעוניינים לעזור לנו לשתף את החבילה שנו את שמות הקבצים הללו שיראו כך:
[KaT]_Elfen_Lied_EP04_HEB_[2ADBD525].avi
[KaT]_Elfen_Lied_Special_HEB_[5A3F5C4F].avi

חשוב מאד: שהמראה לא יטעה אתכם, אמנם השם של הפרק הרביעי נראה כאילו לא השתנה, אבל אם תביטו היטב, תגלו כי 3 הספרות האחרונות בקוד הביקורת שונות. נציין כי אין הדבר פוגם או אומר שאחד הקבצים אצלכם פגומים, הכל תקין ואין לכם ממה לחשוש – מדובר בטעות אנוש של אחד מחברי הצוות, כשהעניק לקבצים את שמותיהם.

כמו כן, כל מי שמעוניין לעזור לנו בהפצה/להשלים את הורדת הפרקים החסרים חייבליצור תיקיה חדשה בשם:
[KaT]_Elfen_Lied_HEB_(Complete+Special)
ואל התיקיה הזו להעתיק את קבצי הסדרה (בשמם המקורי, אל תשכחו לשנות את שמות הפרקים שצוינו למעלה, לפני) ואז להפעיל את הטורנט כאשר הנתיב מופנה לתיקיה הנ"ל. לאחר בדיקה קצרה (כ-2-3 דקות) הטורנט ימשיך להוריד/להפיץ.

אני רוצה להודות מראש לכל העוזרים בהפצות של הקבצים שלנו, והתומכים בנו בפורום, ובערוץ המירק!

אם למרות ההסבר משהו לא מובן, אתם מוזמנים ראשית לעיין במדריך ביטורנט שיש באתר (תחת עמוד הביטורנט) ואם עדיין אתם מסתבכים וחושבים שעולמכם נחרב עליכם והפרקים נעלמו כי זה הגורל, אתם מוזמנים תמיד לבקש עזרה בפורומים, שם נשתדל לענות לכם במהרה, או בערוץ המירק (למשתמשים החדשים – מדריכים בעמוד המירק) שם נתמוך בכם "אונליין". 🙂

סוף-שבוע נעים,
צוות KaT.



תגובה אחת ל“קובץ טורנט מאוחד של כל הסדרה "שירת האלף"”

  • 1

    סקיילר ג'ין בון

    27 במרץ, 2015 בשעה 15:52

    איפה הקובץ עצמו? ואין צפייה ישירה במקרה? תודה

הגב

  • שותפים

    פורטל אנימה anime-ok

  • בקרוב!